Wolfsburg, svibanj 2015. -Za izvanredna inovacijska postignuća u automobilskoj industriji deseti put zaredom dodijeljena je cijenjena nagrada AutomotiveINNOVATIONS. Među velike pobjednike ubraja se i Volkswagen koncern, koji je odlikovan kao "Najinovativniji automobilski koncern u 2015. godini" i koji je istovremeno dobio posebnu nagradu kao "Najinovativniji automobilski koncern zadnje dekade". I u kategorijama "Umreženo vozilo", "Koncepti vozila", "Konvencionalni pogoni" i "Sigurnosni sustavi" prva mjesta su zauzeli inženjeri Volkswagen koncerna. Nagradu AutomotiveINNOVATIONS jednom godišnje dodjeljuje institut Center of Automotive Management (CAM) u suradnji s revizorskom i konzultantskom tvrtkom PwC.

Volkswagen koncern sinonim je za visoku tehnološku kompetentnost i širok portfelj inovativnih marki. To potvrđuje i aktualno istraživanje instituta CAM, koji i ove godine koncern iz Wolfsburga imenuje najinovativnijim automobilskim koncernom na svijetu. Osim toga je istaknut visok stupanj inovativnosti koncerna tijekom zadnje dekade. U službenom obrazloženju dodjele nagrada instituta CAM i tvrtke PwC stoji sljedeće: "1251 pojedinačna inovacija - od toga 212 svjetskih noviteta - Volkswagen koncern je razvio tijekom zadnjih deset godina. To su primjerice značajke poput modela XL11 s vrhunskom tehnologijom, najsnažnijeg i najbržeg serijskog vozila Bugatti Veyron2 , Audijevih LED Matrix glavnih svjetala ili prvog 7-stupanjskog automatiziranog mjenjača s dvije spojke u velikoserijskoj proizvodnji, koji radi na suho."

Prof. dr. Ulrich Hackenberg, član uprave zadužen za tehnički razvoj tvrtke AUDI AG i odgovorna osoba za upravljanje razvojem Volkswagen koncerna na razini svih marki, objasnio je povodom dodjele nagrade sljedeće: "Nagradu dijelim sa 600.000 zaposlenika svih dvanaest marki Volkswagen koncerna, u Njemačkoj i na svim lokacijama diljem svijeta. Oni su kreatori buduće mobilnosti - zahvaljujući njihovom velikom stručnom tehničkom znanju, velikoj kreativnosti i vrhunskoj kvaliteti, Volkswagen koncern je pravi automobilski inovator."

Dr. Heinz-Jakob Neußer, član uprave zadužen za razvoj marke Volkswagen i voditelj odjela za razvoj agregata koncerna, izjavio je sljedeće: "Inovacijska snaga neke tvrtke je ključ njezina uspjeha. I dalje ćemo nastojati zadržati vodeću poziciju po pitanju tehnologije te ćemo se s tehnološkim izazovima i ubuduće suočavati pomoću održivih proizvoda."

U kategoriji "Konvencionalni pogoni" Volkswagen koncern je osigurao nagradu za najboljeg proizvođača. U sklopu istraživanja pohvaljen je između ostalog visok udio inovacijskih motora sa start-stop tehnologijama i tehnologijama rekuperacije, koje omogućuju prosječnu uštedu potrošnje od 14 posto. K tome će se ova široka ponuda učinkovitih motora u koncernu ubrzo primjenjivati u različitim markama.

U kategoriji "Sigurnosni sustavi" Volkswagen koncern je - zahvaljujući brojnim sustavima potpore za vozača i sigurnosnim sustavima - također potvrdio svoju ulogu predvodnika. Brojne inovacije uvode se u novom Audiju Q7. U njih se primjerice ubrajaju "potpora za izbjegavanje prepreka", "potpora svjetala za noćnu vožnju" (s prepoznavanjem osoba i životinja) ili "potpora za raskrižja" (štiti vozača od sudara s vozilima iz suprotnog smjera prilikom skretanja ulijevo i pri malim brzinama). K tome su istaknute i značajke u aktualnom Passatu poput sustava "Emergency Assist", koji se diljem svijeta prvi puta koristi te novog sustava "Trailer Assist", koji pojednostavljuje manevriranje s prikolicom.

Istraživanje instituta CAM dokazuje da je Volkswagen koncern i u kategoriji "Umreženo vozilo" bez sumnje predstavio najviše inovacija. Pri tome se mogao primijetiti trend u smjeru novih koncepata rukovanja i prikaza, kao primjerice kod "virtualnog kokpita" u Audiju TT. Pozitivno je ocijenjena i studija koncepta rukovanja Volkswagen Golf R Touch. Ovdje je konvencionalno rukovanje zamijenjeno brojnim zaslonima osjetljivim na dodir.

U istraživanju je pozitivno ocijenjeno i područje "Koncepti vozila / karoserija". Zahvaljujući primjeni lakih metala u karoseriji i kod voznog postroja, težina u aktualnom Passatu smanjena je za čak 85 kilograma. U Audiju Q7 upotreba čelika visoke čvrstoće i aluminija rezultirala je smanjenjem težine za čak 325 kilograma. U području koncepata vozila istaknuta je osim toga studija modela Audi TT Sportback - kombinacija sportskog automobila i coupéa s 4 vrata.

Center of Automotive Management (CAM) u Bergisch-Gladbachu neovisan je institut za empirijsko istraživanje automobila i mobilnosti, koji u suradnji s tvrtkom PricewaterhouseCoopers (PwC) svake godine provodi opsežna istraživanja.

Ovogodišnjom analizom obuhvaćeno je 18 globalnih automobilskih koncerna s 53 marke. Već deset godina institut CAM na bazi tehničkih noviteta vozila istražuje trendove u budućnosti i inovacijske profile globalnih automobilskih koncerna u različitim područjima

 

Izvor: http://www.volkswagen.hr

NAPOMENA! Ova stranica koristi kolačiće i slične tehnologije.

Ukoliko ne promijenite postavke preglednika, prihvaćate kolačiće. Saznaj više

Shvaćam

Uporaba kolačića

Kako bi ova web stranica radila pravilno, kako bismo bili u stanju vršiti daljnja unaprjeđenja stranice, u svrhu poboljšavanja vašega iskustva pregledavanja, ova stranica mora na vaše računalo spremiti malenu količinu informacija ( Cookies ) . Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. obvezni smo prije spremanja Cookie-a zatražiti vaš pristanak. Korištenjem web stranice pristajete na uporabu Cookie-a. Blokiranjem cookie i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti Vam neće biti dostupne. 

Što je kolačić?
Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići obično spremaju Vaše postavke, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama.

Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je Vaše ime ili e-mail adresa). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu. Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive. Ipak, možete promjeniti Vaše postavke internet preglednika da možete sami birati hoćete li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti, pobrišete spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.

Kako onemogućiti kolačiće
Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Za informacije o postavkama kolačića, odaberite web-preglednik koji koristite. • Chrome • Firefox • Internet Explorer 9 • Internet Explorer 7 i 8 • Opera (stranica na engleskom jeziku) • Safari (stranica na engleskom) Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na web stranicama

Što su privremeni kolačići?
Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke, poput stavki u košarici za kupnju.

Što su stalni kolačići?
Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu. Stalni kolačići ostat će na računalu danima, mjesecima, čak i godinama.

Što su kolačići od prve strane?
Kolačići od prve strane dolaze s web-mjesta koje gledate, a mogu biti stalni ili privremeni. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pohraniti podatke koje će ponovo koristiti prilikom sljedećeg posjeta tom web-mjestu.

Što su kolačići treće strane?
Kolačići treće strane dolaze s reklama drugih web-mjesta (kao što su skočne ili druge reklame) koje se nalaze na web-mjestu koje gledate. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe.

Da li novosel.hr koristi kolačiće?
Da, s primarnim ciljem kako bi naše web stranice vam omogućile bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi novosel.hr i zašto

  • Privremeni kolačići (Session cookies) - to su privremeni kolačići koji ističu (i automatski se brišu) kada zatvorite internet preglednik. Mi koristimo session cookies da omogućimo pristup sadržaju i omogućimo komentiranje (stvari koje morate učiniti kada se prijavite sa svojim podacima na web stranicu).
  • Trajni kolačići (Persistent cookies) - ti obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Mi koristimo trajne kolačiće za funkcionalnostima kao što su "Ostanite prijavljeni" tickbox, što korisnicima olakšava pristup kao registriranom korisniku. Mi također koristimo trajne kolačiće kako bi bolje razumjeli navike korisnika, tako da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna - ne vidimo individualne podatke korisnika.

Da li na web stranici ima kolačića treće strane?
Ima nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće. Ovi kolačići nisu postavljeni od strane ove web stranice, ali neki služe za normalno funkcioniranje određenih mogućnosti koje korisnicima olakšavaju pristup sadržaju. Trenutno omogućujemo:

  • Društvene mreže 
    Također dijeljenje članaka na društevnim mrežama postavlja korisniku kolačiće.
  • Mjerenje posjećenosti novosel.hr koristi nekoliko servisa za mjerenje posjećenosti, to su: Google analytics. Ako želite onemogućiti da vam navedeni servisi spremaju kolačiće, možete zabraniti za svaki servis na sljedećim linkovima:

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića
Trenutno postoji nekoliko web stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise.

Više se možete informirati na sljedećim linkovima: